Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8:00 - 11:30   12:00 - 17:00
    středa   8:00 - 11:30   12:00 - 17:00
  2. Telefonické podání: pevná linka - 581 746 253
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu starosta@obeckokory.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Kokory, Kokory 57, 751 05 Kokory, případně faxem na 581 746 114

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Po - 7:00 - 12:00, 16:30 - 18:00
St  - 7:00 - 12:00, 16:30 - 18:00

Telefonické podání: pevná linka - 581 746 253
Poštou na adresu Obecní úřad Kokory, Kokory 57, 751 05 Kokory
Elektronicky na e-mail: starosta@obeckokory.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: mambdkt
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě

  • Poštou na adresu Obecní úřad Kokory, Kokory 57, 751 05 Kokory

  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace

  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Výše úhrady nákladů na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informace
podle zákona č. 106/1999 Sb., v platném znění

  1. Za každou hodinu vyhledávání informace jedním zaměstnancem je stanovena úhrada ve výši 250 Kč.
  2. O mimořádně rozsáhlé vyhledávání se jedná tehdy, přesáhne-li doba výkonu práce jednoho zaměstnance na vyhledávání informace jednu hodinu.
  3. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledávání informací více zaměstnanci je výše úhrady dána součtem částek připadajících na každého zaměstnance.
  4. Vzniknou-li při mimořádně rozsáhlém vyhledávání informací jiné osobní náklady (např. náklady na jízdné). Budou tyto účtovány na základě individuální kalkulace.
  5. Sazba za pořízení černobílých fotokopií
    1. Jednostranná A4                                          3,00 Kč
    2. Oboustranná A4                                           4,00 Kč
    3. Jednostranná A3                                          6,00 Kč
    4. Oboustranná A3                                           8,00 Kč
  6. Sazba za pořízení barevných fotokopií
    1. Jednostranná A4                                          10,00 Kč
    2. Oboustranná A4                                           20,00 Kč
    3. Jednostranná A3                                          20,00 Kč
    4. Oboustranná A3                                           40,00 Kč
  7. Sazba za technický nosič dat
    1. CD nebo DVD včetně obalu                    25,00 Kč
    2. Ukládání dat na vlastní technický nosič dat žadatele se nepřipouští z důvodu antivirové ochrany.
  8. Sazba za odeslání informací žadateli
    1. Poštovné se předepisuje v plné výši dle skutečnosti, podle platných cen vnitrostátních poštovních služeb.
    2. Doplňkovou službou je balné za paušální částku 30 Kč, určené pro objemné zásilky.

 

Žádosti o informace dle zák. 106/1999 Sb.:

 

 ROK 2023

Žádost č.1    

Odpověď k žádosti č.1.pdf

Žádost č.2.pdf

Odpověď k žádosti č. 2.pdf

Žádost číslo 3.pdf

Odpověď k žádosti č. 3.pdf

Žádost číslo 4.pdf

Odpověď číslo 1 k žádosti číslo 4.pdf

Odpověď číslo 2 k žádosti č. 4.pdf

Žádost číslo 5.pdf

Odpověď číslo 1 k žádosti číslo 5.pdf

Odpověď číslo 2 k žádosti č. 5.pdf

Odpověď číslo 3 k žádosti číslo 5.pdf

Žádost číslo 6.pdf

Odpověď k žádosti č. 6.pdf

Odpověď číslo 2 k žádosti č. 6

Žádost číslo 7.pdf

Odpověď k žádosti číslo 7.pdf

 

ROK 2024

Žádost číslo 1

Odpověď k žádosti číslo 1

Žádost číslo 2.pdf

Dodatek k žádosti číslo 2.pdf

Odpověď žadateli číslo.1.pdf

Odpověď žadateli číslo 2.pdf

Odpověď žadateli číslo 3.pdf

Odpověď žadateli číslo 4.pdf

Žádost číslo 3.pdf

Odpověď k žádosti číslo 3.pdf

Žádost číslo 4.pdf

Odpověď k žádosti číslo 4.pdf

Žádost číslo 5.pdf

 Odpověď k žádosti číslo 5.pdf

Žádost číslo 6.pdf

Odpověď k žádosti číslo 6.pdf

Žádost číslo7.pdf

Oznámení o výši úhrady.pdf

Stížnost na Oznámení o výši úhrady.pdf

KÚOK postoupení spisu se Stížností na Oznámení o výši úhrady.pdf

KÚOK_rozhodnutí.pdf

Odpověď k žádosti číslo7.pdf

 Žádost číslo8.pdf

Oznámení o výši úhrady.pdf

Stížnost k oznámení o výši úhrady.pdf

KÚOK_ předložení Stížnosti k oznámení o výši úhrady.pdf

KÚOK_rozhodnutí.pdf

Odpověď k žádosti číslo8.pdf

Žádost číslo 9.pdf

Oznámení o výši úhrady.pdf

Stížnost na Oznámení o výši úhrady.pdf

KÚOK_předání Stížnosti na Oznámení o výši úhrady.pdf

KÚOK_rozhodnutí.pdf

Odpověď k žádosti číslo9.pdf

 

Rok 2025

Žádost číslo 1

Odpověď k žádosti číslo 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výroční zprávy dle zákona č. 106/1999 Sb.:

Příspěvková organizace Základní škola a Mateřská škola Kokory - výroční zprávy:

 

 

Formuláře