Poskytování informací, příjem podání
Žádosti o informace
Příjem žádostí a dalších podání
Opravné prostředky
Sazebník úhrad za poskytování informací
Formuláře
Žádosti o informace
-
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
pondělí 8:00 - 11:30 12:00 - 17:00
středa 8:00 - 11:30 12:00 - 17:00
- Telefonické podání: pevná linka - 581 746 253
- Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
- Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu starosta@obeckokory.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Kokory, Kokory 57, 751 05 Kokory, případně faxem na 581 746 114
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Příjem žádostí a způsob podání
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Po - 7:00 - 12:00, 16:30 - 18:00
St - 7:00 - 12:00, 16:30 - 18:00
Telefonické podání: pevná linka - 581 746 253
Poštou na adresu Obecní úřad Kokory, Kokory 57, 751 05 Kokory
Elektronicky na e-mail: starosta@obeckokory.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: mambdkt
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
- komu je žádost určena,
- jaká konkrétní informace je požadována,
- kdo žádost podává.
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Lhůty pro vyřízení žádosti
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Příjem a vyřízení odvolání
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
- obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
- v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
- krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Sazby za poskytování informací
Výše úhrady nákladů na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informace
podle zákona č. 106/1999 Sb., v platném znění
- Za každou hodinu vyhledávání informace jedním zaměstnancem je stanovena úhrada ve výši 250 Kč.
- O mimořádně rozsáhlé vyhledávání se jedná tehdy, přesáhne-li doba výkonu práce jednoho zaměstnance na vyhledávání informace jednu hodinu.
- V případě mimořádně rozsáhlého vyhledávání informací více zaměstnanci je výše úhrady dána součtem částek připadajících na každého zaměstnance.
- Vzniknou-li při mimořádně rozsáhlém vyhledávání informací jiné osobní náklady (např. náklady na jízdné). Budou tyto účtovány na základě individuální kalkulace.
- Sazba za pořízení černobílých fotokopií
- Jednostranná A4 3,00 Kč
- Oboustranná A4 4,00 Kč
- Jednostranná A3 6,00 Kč
- Oboustranná A3 8,00 Kč
- Sazba za pořízení barevných fotokopií
- Jednostranná A4 10,00 Kč
- Oboustranná A4 20,00 Kč
- Jednostranná A3 20,00 Kč
- Oboustranná A3 40,00 Kč
- Sazba za technický nosič dat
- CD nebo DVD včetně obalu 25,00 Kč
- Ukládání dat na vlastní technický nosič dat žadatele se nepřipouští z důvodu antivirové ochrany.
- Sazba za odeslání informací žadateli
- Poštovné se předepisuje v plné výši dle skutečnosti, podle platných cen vnitrostátních poštovních služeb.
- Doplňkovou službou je balné za paušální částku 30 Kč, určené pro objemné zásilky.
Žádosti o informace dle zák. 106/1999 Sb.:
ROK 2023
Žádost č.1
Odpověď k žádosti č.1.pdf
Žádost č.2.pdf
Odpověď k žádosti č. 2.pdf
Žádost číslo 3.pdf
Odpověď k žádosti č. 3.pdf
Žádost číslo 4.pdf
Odpověď číslo 1 k žádosti číslo 4.pdf
Odpověď číslo 2 k žádosti č. 4.pdf
Žádost číslo 5.pdf
Odpověď číslo 1 k žádosti číslo 5.pdf
Odpověď číslo 2 k žádosti č. 5.pdf
Odpověď číslo 3 k žádosti číslo 5.pdf
Žádost číslo 6.pdf
Odpověď k žádosti č. 6.pdf
Odpověď číslo 2 k žádosti č. 6
Žádost číslo 7.pdf
Odpověď k žádosti číslo 7.pdf
ROK 2024
Žádost číslo 1
Odpověď k žádosti číslo 1
Žádost číslo 2.pdf
Dodatek k žádosti číslo 2.pdf
Odpověď žadateli číslo.1.pdf
Odpověď žadateli číslo 2.pdf
Odpověď žadateli číslo 3.pdf
Odpověď žadateli číslo 4.pdf
Žádost číslo 3.pdf
Odpověď k žádosti číslo 3.pdf
Žádost číslo 4.pdf
Odpověď k žádosti číslo 4.pdf
Žádost číslo 5.pdf
Odpověď k žádosti číslo 5.pdf
Žádost číslo 6.pdf
Odpověď k žádosti číslo 6.pdf
Žádost číslo7.pdf
Oznámení o výši úhrady.pdf
Stížnost na Oznámení o výši úhrady.pdf
KÚOK postoupení spisu se Stížností na Oznámení o výši úhrady.pdf
KÚOK_rozhodnutí.pdf
Odpověď k žádosti číslo7.pdf
Žádost číslo8.pdf
Oznámení o výši úhrady.pdf
Stížnost k oznámení o výši úhrady.pdf
KÚOK_ předložení Stížnosti k oznámení o výši úhrady.pdf
KÚOK_rozhodnutí.pdf
Odpověď k žádosti číslo8.pdf
Žádost číslo 9.pdf
Oznámení o výši úhrady.pdf
Stížnost na Oznámení o výši úhrady.pdf
KÚOK_předání Stížnosti na Oznámení o výši úhrady.pdf
KÚOK_rozhodnutí.pdf
Odpověď k žádosti číslo9.pdf
Rok 2025
Žádost číslo 1
Odpověď k žádosti číslo 1
Výroční zprávy dle zákona č. 106/1999 Sb.:
Příspěvková organizace Základní škola a Mateřská škola Kokory - výroční zprávy:
Formuláře